Kwiecień 19, 2024, 15:09:09
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj
Aktualności: Jeśli jesteś w Naszej gildii i chcesz uzyskać dostęp do pełnej wersji forum napisz wiadomość z prośbą do din mareritt

Danse Macabre



Autor Wątek: Podanie  (Przeczytany 923 razy)

Offline Bezlitosny Kamil

  • Mruczki
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
Podanie
« dnia: Luty 24, 2014, 10:16:10 »

Nick w grze: Bezlitosny kamil
Lvl: 49 <mam awke więc będzie 50>
Czy robisz 300 awa dziennie na gryfie? Nie zawsze ale robię :]
Czy masz nieśmiertelkę? Na chwilę obecną brak.... :/
Kilka słów o sobie/dlaczego mielibyśmy Cię zaprosić do grona Kotów.

Witam,mam na imie Kamil, gram w sfgame od jakiś 4/5lat mój największy lvl to 280 na s3 :) jeżeli ktoś chce mogę zrobić screen...
Czemu mieli byście zaprosić mnie do Kotów- jestem aktywnym graczem i bardzo doświadczonym. Do gildii wniósł bym miłą atmosferę udzielam się na czacie gildii,nie wyzywam graczy i nie przeklinam na grze :] Podoba mi się wasza gildia i chciałbym wstąpić w wasze szeregi bo widzę że z wami mogę zdziałać bardzo dużo :) PoZdRaWiAm Bezlitosny Kamil :)

Offline din mareritt

  • Szef
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja +12/-2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hala Madrid
Odp: Podanie
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2014, 13:19:49 »

Nick w grze: Bezlitosny kamil
Lvl: 49 <mam awke więc będzie 50>
Czy robisz 300 awa dziennie na gryfie? Nie zawsze ale robię :]
Czy masz nieśmiertelkę? Na chwilę obecną brak.... :/
Kilka słów o sobie/dlaczego mielibyśmy Cię zaprosić do grona Kotów.

Witam,mam na imie Kamil, gram w sfgame od jakiś 4/5lat mój największy lvl to 280 na s3 :) jeżeli ktoś chce mogę zrobić screen...